Η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας ανακοίνωσε την έγκριση των περιβαλλοντικών όρων κατασκευής για την παράκαμψη Βασιλικού
Το οδικό τμήμα της παράκαμψης του Βασιλικού, μήκους 7,6 χλμ. περίπου, αποτελεί νέο τμήμα της Ε.Ο. αρ. 44 (Θήβα – Χαλκίδα – Αλιβέρι – Λέπουρα) του δευτερεύοντος εθνικού οδικού δικτύου.
Τι περιλαμβάνει το τεράστιο έργο
Το έργο περιλαμβάνει τη διαμόρφωση ισόπεδων κόμβων για τη σύνδεση με το υφιστάμενο οδικό δίκτυο με τη διαμόρφωση βοηθητικού παράπλευρου και κάθετου οδικού δικτύου, που θα εξυπηρετεί τοπικές συνδέσεις και προσβάσεις.Περιλαμβάνει επίσης τα ακόλουθα τεχνικά έργα:
Γέφυρα του ποταμού Λήλαντα.
Τεχνικά άνω και κάτω διάβασης του κάθετου βοηθητικού οδικού δικτύου.
Έργα διέλευσης εγκαρσίων ρεμάτων (οχετοί).
Διαμήκη υδραυλικά έργα (υπόνομοι, τάφροι).
Το συνολικό κόστος κατασκευής του συγκεκριμένου οδικού τμήματος ανέρχεται στα 28.500.000 ευρώ και μαζί με το κόστος των απαλλοτριώσεων υπολογίζεται στα 32.000.000 ευρώ περίπου.
Σπανός: Κορυφαία προτεραιότητα η παράκαμψη Βασιλικού
«Μια κορυφαία προτεραιότητά μας σε επίπεδο οδικών αξόνων για την Περιφέρειά μας είναι η παράκαμψη Βασιλικού. Ένας οδικός άξονας που θα προσφέρει οδική ασφάλεια, αλλά και τεράστια ανάπτυξη, ουσιαστικά σε όλη την κεντρική και νότια Εύβοια», δήλωσε ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας Φάνης Σπανός και πρόσθεσε:
«Ανακοινώνουμε με χαρά ότι ολοκληρώσαμε τις μελέτες και εξασφαλίσαμε όλες τις εγκρίσεις και αδειοδοτήσεις για το συγκεκριμένο έργο, ύστερα από μια δαιδαλώδη τεχνική διαδικασία. Θέλω να συγχαρώ και να ευχαριστήσω τις τεχνικές μας υπηρεσίες για αυτήν τους την επιτυχία, που ολοκληρώθηκε με την έκδοση των περιβαλλοντικών όρων του έργου.
»Πλέον το έργο μπορεί να χρηματοδοτηθεί και να μπει σε διαδικασία δημοπράτησης. Για τον σκοπό αυτό απαιτούνται, μαζί με την εκτιμώμενη δαπάνη απαλλοτρίωσης και προ εργολαβικής έκπτωσης, περί τα 32.000.000 ευρώ. Ξεκινούμε τις επαφές με την κυβέρνηση και τα αρμόδια υπουργεία για να πετύχουμε την κατασκευή της παράκαμψης Βασιλικού!»