Σε έναν πολύπαθο νομό όπως η Εύβοια, όπου φωτιές, πλημμύρες, κλείσιμο μεγάλων βιομηχανικών μονάδων, υποβάθμιση μονάδων υγείας, υποβάθμιση της αγροτικής παραγωγής κλπ διώχνουν τους κατοίκους από τον τόπο τους, με ποιον τρόπο υλοποιεί η κυβέρνηση τη δέσμευσή της ότι θα λάβει μέτρα προκειμένου να μην φύγει ο κόσμος από την περιοχή;
Αντιθέτως λοιπόν, συγχωνεύει ή κλείνει τμήματα σε σχολεία σε όλο το νομό, όπως πχ. ,το τμήμα Ανθρωπιστικών Σπουδών του ΓΕΛ Αυλωναρίου, τα σχολεία Προκοπίου, Κηρίνθου, Διρφύων κ.α. Στα δημοτικά σχολεία δε, της ευρύτερης περιοχής της Χαλκίδας, στριμώχνει 25 μαθητές στα τμήματα και μεταφέρει σε άλλα όμορα σχολεία «τα περισσεύματα» των μαθητών και μαθητριών, μη λαμβάνοντας υπόψη τον οικογενειακό προγραμματισμό και το παιδαγωγικό συμφέρον των παιδιών.
- Αλήθεια έτσι πιστεύει η κυβέρνηση και ο υπουργός Παιδείας ότι θα αναβαθμίσει την Παιδεία και θα προασπίσει το αναφαίρετο δικαίωμα στη μόρφωση των παιδιών του τόπου μας;
- Αλήθεια θεωρεί η κυβέρνηση ότι κλείνοντας σχολεία και υποθηκεύοντας το μέλλον των παιδιών της Εύβοιας θα συγκρατήσει τους κατοίκους στον τόπο τους; Αυτά ήταν τα κίνητρα που υποσχόταν ότι θα δοθούν;
- Τι θα απαντήσει στους γονείς που διαμαρτύρονται, απέχουν ή καταλαμβάνουν σχολεία;
- Ή μήπως πιστεύουν εκεί στο Υπουργείο Παιδείας ότι θα λύσουν τα προβλήματα με την τηλεκπαίδευση; Γιατί δεν ρωτούν για τα αποτελέσματά της, τα παιδιά, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς την περίοδο της καραντίνας κι όχι μόνο.
Από την πολύπαθη Εύβοια μια λέξη μόνο μπορεί να σταλεί προς την κυβέρνηση: ΝΤΡΟΠΗ!